Burak Yılmaz Teşekkür Etti, Özür Diledi
Burak Yılmaz Teşekkür Etti, Özür Diledi
Trabzonspor Kulüp Başkanı Ahmet Ağaoğlu'nun İstanbul'da gerçekleştirdiği basın toplantısının ardından Burak Yılmaz da kendisine ait sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla Başkana teşekkür etti, taraftarlardan özür diledi.
Burak Yılmaz, kendisine ait Twitter hesabından yaptığı açıklama ile, "Bu kadar üzücü olaylardan sonra sayın başkanımız Ahmet Ağaoğlu'nun bu kadar güzel ve ılımlı yaklaşmasından dolayı kendisine çok teşekkür ederim. Yaşanan olaylardan ve gündemi bu kadar meşgul etmekten dolayı çok üzgünüm. Benim için bütün konular geride kalıp kapanmış ve asla açılmayacaktır. Böyle üzücü olaylarla karşınıza çıkıp üzdüğüm, kırdığım büyük Trabzonspor taraftarlarımızdan özür diler, sevgi ve sabrınız için teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



