06 Eylül 2021 - 09:57 - Güncellenme: 06 Eylül 2021 - 09:49
G: 06 Eylül 2021 - 09:49
Bu kavşak kazalara davetiye çıkartıyor
Bu kavşak kazalara davetiye çıkartıyor
Trabzon’un Akçaabat ilçesine bağlı Akçakale mahallesindeki kavşak kazalara adeta davetiye çıkartıyor. Hız yapan araçlar kavisli yol nedeniyle bir anda karşılarına çıkan kavşaktaki araçları görünce kaza kaçınılmaz oluyor.
Trabzon’un Akçaabat ilçesine bağlı Akçakale mahallesindeki kavşakta kazalar adeta "Geliyorum" diyor. Karadeniz Sahil Yolu üzerindeki kavşakta her 2 günde bir trafik kazası yaşanırken, yöre halkı defalarca dilekçe vermesine rağmen bölgede bir önlem alınmadığından yakınıyor. Özellikle yaz aylarında piknik alanları nedeniyle yoğunluğun yaşandığı bölgede kavisli yol üzerindeki kavşakta yaşanan kazalar çok sayıda kişinin yaralanmasına neden oluyor. Yerleşimin yoğun olduğu mahallede yaşanan kazalar nedeniyle vatandaşlar yolun karşıya geçmeye korktuklarını belirterek, kavşakta trafik lamba uygulamasının yapılmasını istiyor.
Yöre halkından Metin Sağır, yetkililerden kavşağa trafik lamba uygulamasının yapılmasını istediklerini belirterek "Buranın kavşak sorunu var. Arabalar biraz süratli geliyor. Özellikle akşam saatlerinde karşıdan karşıya geçmek için trafik yoğun olduğu için yol kenarında bir süre bekliyorlar. Dolayısıyla karşıya geçmeye çalıştıklarında sürücüler de hızlı gittiği için trafik kazaları meydana geliyor. Burada hemen hemen her gün trafik kazası oluyor. Mevsim dolayısıyla yoğunluk çok. Buraya Karayollarının trafik lambası koymasını bekliyoruz. Ölümlü kazalar yaşanıyor. Karayolları buraya bir önlem alması lazım. Konuyla ilgili dilekçe ile başvuruda bulunduk ancak hiçbir önlem alınmadı. Bazı kavşaklar çok yoğun olmadığı halde trafik lambası koyulurken burası çok yoğun olmasına rağmen neden konulmuyor. Buraya acilen bir önlem alınmasını bekliyoruz. En iyi önlemde trafik lambası diye düşünüyoruz" dedi.
"2 günde bir kaza oluyor; karşıya geçmeye korkuyoruz"
Çevre sakinlerinden Ahmet Şen ise defalarca dilekçe vermelerine rağmen bir yanıt alamadıklarını dile getirerek "Burada iki günde bir muhakkak kaza oluyor. Limanda teknelerimiz var, ne biz buradan karşıdan karşıya geçebiliyoruz nede ailelerimiz geçebiliyor. Karşıdan karşıya geçme cesareti gösteremiyoruz. Defalarca dilekçe verdik hiçbir netice alamadık. Buraya lamba gerek yokmuş. Burası 8-10 yol ağzı bir kavşak. Ne yapmamız lazım. Buraya ışık koymaları gerekir. Buradan araçlar çok süratli geçiyor. Dolayısıyla ne biz ne çoluk çocuğumuz karşıdan karşıya geçebiliyor. Limana inemiyoruz, limandan çıkamıyoruz. Yetkililere defalarca yazmamıza rağmen maalesef bir sonuç alamadık. Artık bir çözüm bulunmasını istiyoruz. Bölgede en büyük kavşağı olmasına rağmen bir tane lamba yok. Beş gün içinde üç kaza oldu. Maalesef buraya bir lamba koymuyorlar" ifadelerini kullandı.
Trabzon’un Akçaabat ilçesine bağlı Akçakale mahallesindeki kavşakta kazalar adeta "Geliyorum" diyor. Karadeniz Sahil Yolu üzerindeki kavşakta her 2 günde bir trafik kazası yaşanırken, yöre halkı defalarca dilekçe vermesine rağmen bölgede bir önlem alınmadığından yakınıyor. Özellikle yaz aylarında piknik alanları nedeniyle yoğunluğun yaşandığı bölgede kavisli yol üzerindeki kavşakta yaşanan kazalar çok sayıda kişinin yaralanmasına neden oluyor. Yerleşimin yoğun olduğu mahallede yaşanan kazalar nedeniyle vatandaşlar yolun karşıya geçmeye korktuklarını belirterek, kavşakta trafik lamba uygulamasının yapılmasını istiyor.
Yöre halkından Metin Sağır, yetkililerden kavşağa trafik lamba uygulamasının yapılmasını istediklerini belirterek "Buranın kavşak sorunu var. Arabalar biraz süratli geliyor. Özellikle akşam saatlerinde karşıdan karşıya geçmek için trafik yoğun olduğu için yol kenarında bir süre bekliyorlar. Dolayısıyla karşıya geçmeye çalıştıklarında sürücüler de hızlı gittiği için trafik kazaları meydana geliyor. Burada hemen hemen her gün trafik kazası oluyor. Mevsim dolayısıyla yoğunluk çok. Buraya Karayollarının trafik lambası koymasını bekliyoruz. Ölümlü kazalar yaşanıyor. Karayolları buraya bir önlem alması lazım. Konuyla ilgili dilekçe ile başvuruda bulunduk ancak hiçbir önlem alınmadı. Bazı kavşaklar çok yoğun olmadığı halde trafik lambası koyulurken burası çok yoğun olmasına rağmen neden konulmuyor. Buraya acilen bir önlem alınmasını bekliyoruz. En iyi önlemde trafik lambası diye düşünüyoruz" dedi.
"2 günde bir kaza oluyor; karşıya geçmeye korkuyoruz"
Çevre sakinlerinden Ahmet Şen ise defalarca dilekçe vermelerine rağmen bir yanıt alamadıklarını dile getirerek "Burada iki günde bir muhakkak kaza oluyor. Limanda teknelerimiz var, ne biz buradan karşıdan karşıya geçebiliyoruz nede ailelerimiz geçebiliyor. Karşıdan karşıya geçme cesareti gösteremiyoruz. Defalarca dilekçe verdik hiçbir netice alamadık. Buraya lamba gerek yokmuş. Burası 8-10 yol ağzı bir kavşak. Ne yapmamız lazım. Buraya ışık koymaları gerekir. Buradan araçlar çok süratli geçiyor. Dolayısıyla ne biz ne çoluk çocuğumuz karşıdan karşıya geçebiliyor. Limana inemiyoruz, limandan çıkamıyoruz. Yetkililere defalarca yazmamıza rağmen maalesef bir sonuç alamadık. Artık bir çözüm bulunmasını istiyoruz. Bölgede en büyük kavşağı olmasına rağmen bir tane lamba yok. Beş gün içinde üç kaza oldu. Maalesef buraya bir lamba koymuyorlar" ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

Rıdvan Öncel Trabzonspor Basketbol'da: İşte Deneyimli Oyuncunun İstatistikleri

Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi

B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor

Ertuğrul Doğan'dan TFF ve MHK Çıkışı: Hiç Kimse Memnun Değil!
Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!

Fildişi Sahili'ne Tarihi Turu Eski Trabzonsporlu Nicolas Pepe Getirdi!

Dünya Kupası'nda Christ Oulai Şov! Curaçao Maçında Yüzde 91 Pas İsabeti

Trabzonspor Kanat oyuncusu Dodi Lukebakio İçin Devreye Girdi

Trabzonspor Pota Altına NBA Şampiyonu Getirdi! Xavier Tillman Resmen Bordo-Mavi



