Brezilya Devlet Başkanı Lula, okullarda cep telefonu yasağını onayladı
Brezilya Devlet Başkanı Lula, okullarda cep telefonu yasağını onayladı
BREZİLYA, (DHA) - BREZİLYA Devlet Başkanı Luiz Inacio Lula da Silva, Kongre'de kabul edilen, ilk ve orta dereceli okullarda cep telefonu kullanımını yasaklayan yasayı onayladı.
Yeni düzenlemeye göre, okullarda cep telefonları yalnızca pedagojik amaçlarla ve öğretmenlerin gözetimi altında kullanılabilecek. Yasanın yürürlüğe girmesiyle cep telefonu kullanımı hem dersler hem de teneffüslerde yasaklanacak. Lula da Silva, yasanın ‘kesinlikle’ gerekli olduğunu ve dünyanın diğer ülkelerinde de benzer uygulamaların hayata geçirildiğini ifade etti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







