google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
25 Şubat 2024 - 20:51

Batista Mendy: İyi oynadığım için mutluyum

Trabzonspor sahasında Yukatel Adana Demirspor'u 1-0'lık skorla mağlup ederken karşılaşma sonrası bordo-mavililerde Batista Mendy açıklamalarda bulundu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Batista Mendy: İyi oynadığım için mutluyum

Trendyol Süper Lig'in 27. haftasında Trabzonspor sahasında Yukatel Adana Demirspor'u 1-0'lık skorla mağlup ederken karşılaşma sonrası bordo-mavililerde Batista Mendy açıklamalarda bulundu.

İŞTE MENDY'NİN SÖZLERİ:

İyi bir takım imajı çizdik. Birkaç haftadır oynadığımız bu oyun çok önemli. Ben orta saha oyuncusuyum ama hocam beni stoperde görmek isterse orada da oynarım. İyi oynadığım için mutluyum.

Şırnak /Merkez
#trabzonspor #mendy #futbol #süper lig

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!