Batista Mendy: İyi oynadığım için mutluyum
Trabzonspor sahasında Yukatel Adana Demirspor'u 1-0'lık skorla mağlup ederken karşılaşma sonrası bordo-mavililerde Batista Mendy açıklamalarda bulundu.
Trendyol Süper Lig'in 27. haftasında Trabzonspor sahasında Yukatel Adana Demirspor'u 1-0'lık skorla mağlup ederken karşılaşma sonrası bordo-mavililerde Batista Mendy açıklamalarda bulundu.
İŞTE MENDY'NİN SÖZLERİ:
İyi bir takım imajı çizdik. Birkaç haftadır oynadığımız bu oyun çok önemli. Ben orta saha oyuncusuyum ama hocam beni stoperde görmek isterse orada da oynarım. İyi oynadığım için mutluyum.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



