Başkan Zorluoğlu yeni dolmuş görüntülerini payşatı
Başkan Zorluoğlu yeni dolmuş görüntülerini payşatı
Trabzon'da dolmuş modernizasyonu çalışmaları devam ederken, Vatandaşlar arasında yeni dolmuşların nasıl olacağını merak edilir olmuştu.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu ilk görüntüleri böyle paylaştı. Direksiyonuna geçtiği dolmuşun içinden de fotoğraflar paylaşan Zorluoğlu ''Sen batan bir güneş, ben yollarda çilekeş...'' ''Yeni dolmuşlarımız efsane.'' "az kaldı" notunu düşerek paylaşımda bulundu.
İşte o görüntüler:



Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







