d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
05 Nisan 2021 - 12:16 - Güncellenme: 05 Nisan 2021 - 15:20 G: 05 Nisan 2021 - 15:20

Başkan Güler, Kovid-19 şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, Kovid-19 şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Başkan Güler, Kovid-19 şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı

ORDU (AA) - 

Başkan Güler, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadelere yer verdi:

"Geçirmiş olduğum soğuk algınlığı sebebiyle Kovid-19 şüphesi gözetildiği için kontrol amaçlı olarak hastanede gözlem altındayım. Şu anda sağlık durumum iyi. Telefonla, mesajla ve sosyal medya üzerinden 'geçmiş olsun' dilek ve dualarını ileten herkese gönülden teşekkür ediyorum."

 

Trabzon /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!