Başkan Güler, Kovid-19 şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler, Kovid-19 şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı.
ORDU (AA) -
Başkan Güler, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadelere yer verdi:
"Geçirmiş olduğum soğuk algınlığı sebebiyle Kovid-19 şüphesi gözetildiği için kontrol amaçlı olarak hastanede gözlem altındayım. Şu anda sağlık durumum iyi. Telefonla, mesajla ve sosyal medya üzerinden 'geçmiş olsun' dilek ve dualarını ileten herkese gönülden teşekkür ediyorum."
Trabzon /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







