Bakanlıktan, 'Seviyorsan evlen' paylaşımı
Bakanlıktan, 'Seviyorsan evlen' paylaşımı
ANKARA, (DHA)- AİLE ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, '14 Şubat Sevgililer Günü' nedeniyle 'Seviyorsan git evlen bence' paylaşımında bulundu.
Bakanlığın sosyal medya hesabından '14 Şubat Sevgililer Günü' nedeniyle paylaşım yapıldı. Paylaşımda, "Seviyorsan git evlen bence" denildi. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



