Bakanlık goril yavrusunun son durumunu paylaştı
İstanbul-Bakanlık goril yavrusunun son durumunu paylaştı
İbrahim YILDIZ/İSTANBUL, (DHA)- TARIM ve Orman Bakanlığı, İstanbul Havalimanı’nda yakalanan goril yavrusunun fotoğrafını paylaştı ve durumunun iyi olduğu açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Ticaret Bakanlığı Gümrük Ekipleri’nin İstanbul Havalimanı’nda yakaladığı nesli tükenmekte olan goril yavrusunun durumu hakkında yeni bir açıklama yapıldı. Bakanlık, goril yavrusunun son durumunu gösteren fotoğrafına da yer vererek, “Arkadaşlar merak etmeyin ben iyiyim" paylaşımında bulundu. (DHA)
Kırklareli /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



