google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
15 Ocak 2024 - 18:07 - Güncellenme: 15 Ocak 2024 - 22:29 G: 15 Ocak 2024 - 22:29

Bakan Yerlikaya: İsrailli futbolcu ülkeden ayrıldı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel'in, saat 17.15 itibarıyla ülkeden ayrıldığını duyurdu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Bakan Yerlikaya: İsrailli futbolcu ülkeden ayrıldı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel'in, saat 17.15 itibarıyla ülkeden ayrıldığını duyurdu.

ANKARA (İGFA) -  İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda,  "Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel, Saat 17.15 itibarıyla ülkemizden ayrılmıştır. Bir kez daha belirtmek isterim ki; Türkiye her zaman tüm mazlumların ve Filistin halkının yanındadır." ifadelerini kullandı.

Antalyaspor'un İsrailli futbolcusu Sagiv Jehezkel, Saat 17.15 itibarıyla ülkemizden ayrılmıştır.

Bir kez daha belirtmek isterim ki; Türkiye her zaman tüm mazlumların ve Filistin halkının yanındadır.

— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) January 15, 2024

Hatırlanacağı gibi İsrailli oyuncu Sagiv Jehezkel, Trabzonspor maçında attığı golün ardından, İsrail’in Gazze’ye saldırılarının başlangıç tarihine atıfla bileğine "Davut Yıldızı" ve "100 gün. 7 Ekim" yazısını göstererek İsrail propagandası yapmıştı. Antalyaspor'un Trabzonspor maçında attığı golden sonra yaptığı hareket nedeniyle kadro dışı bırakılan İsrailli oyuncu Sagiv Jehezkel, gözaltına alınmıştı.

https://twitter.com/yilmaztunc/status/1746628062035230975

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!