Bakan Şimşek: DMO hizmetlerini dijitalleştiriyoruz
Bakan Şimşek: DMO hizmetlerini dijitalleştiriyoruz
ANKARA, (DHA)- HAZİNE ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Devlet Malzeme Ofisi (DMO) hizmetlerinin dijitalleştirileceğini açıkladı.
Bakan Şimşek, sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Devlet Malzeme Ofisi hizmetlerini dijitalleştiriyoruz. Böylece kamu alımlarında şeffaflığı ve etkinliği artırırken tasarruf da sağlayacağız" dedi. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Ölüm sıcaklarına dikkat!
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



