google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
29 Ağustos 2025 - 10:29 - Güncellenme: 29 Ağustos 2025 - 10:30 G: 29 Ağustos 2025 - 10:30

Bakan Şimşek: DMO hizmetlerini dijitalleştiriyoruz

Bakan Şimşek: DMO hizmetlerini dijitalleştiriyoruz

0 Okunma 0 Paylaşım
Bakan Şimşek: DMO hizmetlerini dijitalleştiriyoruz

ANKARA, (DHA)- HAZİNE ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Devlet Malzeme Ofisi (DMO) hizmetlerinin dijitalleştirileceğini açıkladı.

Bakan Şimşek, sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Devlet Malzeme Ofisi hizmetlerini dijitalleştiriyoruz. Böylece kamu alımlarında şeffaflığı ve etkinliği artırırken tasarruf da sağlayacağız" dedi. (DHA)

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!