Bakan Memişoğlu: Sağlık çalışanı alımı ikinci etabı eylülde
Bakan Memişoğlu: Sağlık çalışanı alımı ikinci etabı eylülde
Aybala MELEK/ANKARA, (DHA)- SAĞLIK Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlık çalışanı alımının ikinci etabının eylül ayında gerçekleşeceğini duyurdu.
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, TBMM'de AK Parti grup toplantısı öncesi gazetecilerin sorularını yanıtladı. Bakan Memişoğlu, 37 bin sağlık personeli atamasının ikinci etabına ilişkin, "Eylül ayında ilerleyeceğiz. 18 bin atama için ilanımız olacak ve alım yapacağız" dedi. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



