Bakan Kurum: 4 ildeki orman yangınında 87 bağımsız birim hasar aldı
Bakan Kurum: 4 ildeki orman yangınında 87 bağımsız birim hasar aldı
ANKARA, (DHA)- ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Karabük, Bilecik, Sakarya ve Antalya’daki orman yangınlarında 87 bağımsız birimin ağır hasarlı ve yıkık olduğunun tespit edildiğini açıkladı.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum sosyal medya hesabından paylaşım yaparak, Karabük, Bilecik, Sakarya ve Antalya’da meydana gelen yangınlar nedeniyle tüm vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti. Kurum paylaşımında, ekiplerin yangınların kontrol altına alındığı alanlarda hasar tespit çalışmalarına başladığını belirterek, şu ana kadar, Karabük’te 56, Bilecik’te 16, Sakarya’da 12, Antalya’da 3 olmak üzere toplam 87 bağımsız birimin ağır hasarlı ve yıkık olduğunun tespit edildiğini açıkladı. Kurum paylaşımında, “Gelişmeleri takip ediyoruz. Çalışmalarımız tamamlandığında hızla yaraları saracağız” ifadelerini kullandı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



