Bakan Koca’dan ‘kontrolü ele alalım’ çağrısı
Bakan Koca’dan ‘kontrolü ele alalım’ çağrısı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşıdan istenilen sonucun alınması için sürecin hızlıca tamamlanması gerektiğini söyledi.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, ülke genelinde yaklaşık 23 milyon kişinin henüz aşı olmadığına dikkati çekerek, sorunun tedbirlerin esnetilmesinden yaşandığını belirterek, "Kontrolü ele alalım" çağrısında bulundu. Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ikinci dozu olmayanların sayısının 17 milyon olduğunu, çift doz aşı olup da üçüncü doz aşıya gelmeyenlerin ise 9 milyona yakın kişi olduğunu kaydetti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



