Bakan Koca’dan aşı açıklaması: Bugün itibariyle başladı
Bakan Koca’dan aşı açıklaması: Bugün itibariyle başladı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 50 yaş üzeri vatandaşların aşı programının bugün itibariyle başladığını açıkladı.
Koronavirüs Bilim Kurulu'nun tavsiyeleri doğrultusunda Sağlık Bakanlığınca belirlenen "Kovid-19 Aşısı Ulusal Uygulama Stratejisi" kapsamında aşılama süreci devam ediyor.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaptığı açıklamada, "50 yaş üzeri vatandaşlarımızın aşı programı bugün itibariyle başladı. Aşı ile salgının etkisini gündemimizden çıkaracağız. Bu güce güvenin." ifadelerini kullandı.
Düzce /Merkez
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



