Bakan Koca 'yasa peşlerinde' diyerek paylaştı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesine yönelik bir paylaşımda bulundu.
İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesi anına ilişkin videoyu sosyal medya hesabından paylaşan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "İzleyin, bu iki şahısta insanlık göremeyeceksiniz. Yasa peşlerinde" dedi.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesine yönelik bir paylaşımda bulundu.
Bakan Koca paylaşımında, İstanbul Kadıköy'de ambulansla hasta taşıyan sağlıkçıların yaşadığı olayı "akılalmaz olay" olarak sosyal medya hesabına taşıdı.
"Bir motosikletteki iki şahıs ambulansa yol vermemekte direttiler" diyen Bakan Koca, paylaşımında, "Hastayı görmek istediler. Sonunda gördüler. İzleyin, bu iki şahısta insanlık göremeyeceksiniz. Yasa peşlerinde" ifadelerini kullandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







