google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
28 Nisan 2021 - 14:59 - Güncellenme: 28 Nisan 2021 - 15:28 G: 28 Nisan 2021 - 15:28

Bakan Koca vaka sayısı en çok artan illeri paylaştı

Bakan Koca koronavirüs vaka sayısı en çok artan illeri paylaştı

0 Okunma 0 Paylaşım
Bakan Koca vaka sayısı en çok artan illeri paylaştı

Bakan Koca vaka sayısı en çok artan illeri paylaştı
 
  Utku Şimşek   
  ANKARA (İHA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 100 bin nüfusa karşılık gelen haftalık vaka sayısının en çok arttığı ve azaldığı illeri paylaştı.   
  Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Geçen haftaya göre 100 bin nüfusa karşılık gelen haftalık vaka sayısı en çok artan illerimiz; Zonguldak, Gümüşhane, Kırşehir, Ağrı ve Giresun. En çok azalan illerimiz ise Yalova, Kastamonu, Çanakkale, Samsun ve Yozgat" ifadelerini kullandı. 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!