Bakan Koca 1 haftada 100.000 nüfusta görülen vaka sayısı en çok artan 5 ili açıkladı
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca 1 haftada 100 bin nüfusta en çok vaka artışı gösteren illeri açıkladı.
Sağlık Bakanı Koca Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada;
''Geçen haftaya göre 1 haftada 100.000 nüfusta görülen vaka sayısı en çok artan 5 ilimiz: Bilecik, Erzincan, Kilis, Uşak ve Çanakkale. En çok azalan illerimiz ise Bitlis, Mardin, Kastamonu, Yalova ve Bingöl. Tedbir ve kısıtlamalara uyum aşı ile birlikte en büyük gücümüz''.ifadelerine yer verdi

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



