google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
05 Nisan 2020 - 20:53 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Bakan Kasapoğlu'ndan Evde Kal mesajı Trabzonspor vurgusu

0 Okunma 0 Paylaşım
Bakan Kasapoğlu'ndan Evde Kal mesajı Trabzonspor vurgusu

Bakan Kasapoğlu'ndan Evde Kal mesajı Trabzonspor vurgusu

 

Bakan Kasapoğlu'ndan Trabzonspor paylaşımlı 'Evde kal' mesajı Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Trabzonspor'un lig tarihinin en uzun iç saha yenilmezlik rekorunu hatırlatarak 'Evde kal' mesajı verdi.

 

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından,

 

'Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın' ifadelerini kullanarak paylaştığı videoda, "Trabzonspor, kendi evinde oynadığı 90 maçta hiç kaybetmeyerek lig tarihinin en uzun iç saha yenilmezlik rekorunu kırdı. Evinde olduğunda hep daha çok kazandın, yine kazanacaksın. Evinde kal Türkiye" mesajı verilerek korona virüs salgınına karşı evde kalmanın önemi vurgulandı.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!