Bakan Kasapoğlu'ndan Evde Kal mesajı Trabzonspor vurgusu
Bakan Kasapoğlu'ndan Evde Kal mesajı Trabzonspor vurgusu
Bakan Kasapoğlu'ndan Trabzonspor paylaşımlı 'Evde kal' mesajı Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Trabzonspor'un lig tarihinin en uzun iç saha yenilmezlik rekorunu hatırlatarak 'Evde kal' mesajı verdi.
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından,
'Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın' ifadelerini kullanarak paylaştığı videoda, "Trabzonspor, kendi evinde oynadığı 90 maçta hiç kaybetmeyerek lig tarihinin en uzun iç saha yenilmezlik rekorunu kırdı. Evinde olduğunda hep daha çok kazandın, yine kazanacaksın. Evinde kal Türkiye" mesajı verilerek korona virüs salgınına karşı evde kalmanın önemi vurgulandı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



