google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
11 Ağustos 2025 - 12:43 - Güncellenme: 11 Ağustos 2025 - 12:44 G: 11 Ağustos 2025 - 12:44

Bakan Işıkhan, toplu sözleşme görüşmelerinde eğitimcilerle buluştu

Bakan Işıkhan, toplu sözleşme görüşmelerinde eğitimcilerle buluştu

0 Okunma 0 Paylaşım
Bakan Işıkhan, toplu sözleşme görüşmelerinde eğitimcilerle buluştu

ANKARA, (DHA)- ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 8'inci Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri kapsamında 'Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu' ile bir araya geldi.

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "8'inci Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri kapsamında ‘Eğitim, Öğretim ve Bilim Hizmetleri Kolu’ ile bir araya geldik. Kamu görevlileri konfederasyon ve yetkili sendikanın Genel Başkanı Sayın Ali Yalçın ve temsilciler ile son çalışmaları ele aldık. Hizmet kollarının müzakere süreçlerinde gündeme gelen ihtiyaç ve talepleri değerlendirdik. Bu taleplere ilişkin çalışmaları da en kısa süre içerisinde gerçekleştireceğiz. Süreç boyunca uzlaşı zeminini koruyacağımıza gönülden inanıyorum" ifadelerini kullandı. (DHA)

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!