Bakan Işıkhan: Bayram ikramiyeleri Meclis'ten geçer geçmez ödenecek
Bakan Işıkhan: Bayram ikramiyeleri Meclis'ten geçer geçmez ödenecek
Bakan Işıkhan: Bayram ikramiyeleri Meclis'ten geçer geçmez ödenecek
Aybala MELEK/ANKARA, (DHA)- ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, emekli bayram ikramiyeleri ile ilgili yaptığı açıklamada, "Meclis'ten geçer geçmez ödemelerimizi gerçekleştireceğiz. Rakam netleşti zaten, onun dışında güncelleme söz konusu değil" dedi.
Bakan Işıkhan, TBMM'de AK Parti grup toplantısı öncesi gazetecilerin sorularını yanıtladı. Işıkhan, bayram ikramiyelerinin ödenme takvimiyle ilgili, "Bununla ilgili genel bir yorum yapılamıyor. Abdullah Bey açıkladı. Şimdi Meclis'te inşallah gündeme gelir; en kısa sürede ödemek için SGK olarak hazırız. Meclis'ten geçer geçmez ödemelerimizi gerçekleştireceğiz. Rakam netleşti zaten, onun dışında güncelleme söz konusu değil. Bizim bu disiplin içerisinde gerçekleştirdiğimiz iyi bir oran. Bayram ikramiyeleri hayırlı olsun inşallah" ifadelerini kullandı. (DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor'dan Folcarelli Yanıtı: 15 Milyon Euro Getiren Alır



