Bakan Işıkhan: Asgari ücret tekliflerinin komisyona gelmesini bekliyoruz
Bakan Işıkhan: Asgari ücret tekliflerinin komisyona gelmesini bekliyoruz
Aliekber METE/ ANKARA, (DHA)- ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 2025 yılı asgari ücret rakamı ile ilgili, "Önümüzdeki hafta içinde neticelendirmeyi düşünüyoruz. Ücret tekliflerinin komisyona gelmesini bekliyoruz" dedi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) gazetecilerin sorularını yanıtladı. Bakan Işıkhan, perşembe günü 3’üncüsü yapılacak Asgari Ücret Tespit Komisyonu toplantısına ilişkin, "Allah nasip ederse inşallah ben başkanlık edeceğim. Perşembe günü 11.30'da toplantıya başlatacağız. İş ve işveren kesimlerimizden de artık bir teklif bekliyoruz. İnşallah bu teklifi aldıktan sonra tekrar başkanlarımızla görüşeceğiz. Ve önümüzdeki hafta içerisinde neticelendirmeyi düşünüyoruz. Ücret tekliflerinin komisyona gelmesini bekliyoruz" ifadelerini kullandı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



