google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
17 Mayıs 2026 - 23:00 - Güncellenme: 17 Mayıs 2026 - 23:04 G: 17 Mayıs 2026 - 23:04

Augusto'dan Sezon Sonu Mesajı: Trabzonspor’a Müteşekkirim

Trabzonspor'un başarılı hücum oyuncusu Felipe Augusto, 3-0'lık Gençlerbirliği mağlubiyetinin ardından yaptığı açıklamada; ligi geride bırakıp tamamen kupa finaline odaklandıklarını belirterek, "Bu iyi sezonu bir de kupayla taçlandırırsak her şey çok güzel olacak" dedi.

0 Okunma 0 Paylaşım
Augusto'dan Sezon Sonu Mesajı: Trabzonspor’a Müteşekkirim

"Trabzonspor'un yıldızı Felipe Augusto, Gençlerbirliği maçı sonrası Trabzonspor camiasına teşekkür ederek sezonu değerlendirdi; başarılı oyuncu 'Bu sezonu kupayla taçlandırmak istiyoruz' dedi."

Augusto'dan Sezon Sonu Mesajı: Trabzonspor’a Müteşekkirim

Trabzonspor'un başarılı hücum oyuncusu Felipe Augusto, 3-0'lık Gençlerbirliği mağlubiyetinin ardından yaptığı açıklamada; ligi geride bırakıp tamamen kupa finaline odaklandıklarını belirterek, "Bu iyi sezonu bir de kupayla taçlandırırsak her şey çok güzel olacak" dedi.

 "Kazanmak İsterdik Ama Olmadı"

Maçın hemen ardından konuşmanın zor olduğunu belirten Augusto, "Konuşmak zor açıkçası, bu tarz maçlardan sonra açıklama yapmak kolay değil. Kazanmak isterdik ama olmadı maalesef. Artık bu maçı geride bırakacağız ve tamamen kupa finaline odaklanacağız." ifadelerini kullandı.

"Beni Mutlu Eden Bir Sezon Oldu"

Kendi bireysel performansından duyduğu memnuniyeti dile getiren Brezilyalı yıldız, Trabzonspor ailesine teşekkür ederek şunları söyledi: "Kendi adıma burada olmaktan dolayı çok mutluyum. Çok iyi bir sezon geçirdim. Trabzonspor’a bana bu fırsatı verdiği ve bana inandığı için teşekkür ederim. Sadece attığım goller için değil, bulduğum fırsatlar ve takıma katkım nedeniyle de müteşekkirim. Benim için mutluluk verici bir sezon oldu."

Hedef: Türkiye Kupası

Lig üçüncülüğünü garantileyen bordo-mavililerde artık tek gündem maddesi kupa! Augusto, başarılı geçen bu sezonu bir kupa ile bitirmek istediklerini vurgulayarak, "Bu sezonu bir de kupayla taçlandırırsak çok güzel olacak. Tüm odağımız artık orada." diyerek taraftara final mesajı verdi.

Şırnak /Merkez
#Agusto #Trabzonspor #Süper Lig

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!