Augusto’dan Duygusal İtiraf: Keşke Golü Atmasaydım da Kazansaydık!
Başakşehir karşısında Trabzonspor’un tek golünü kaydeden Felipe Augusto, maç sonu samimi açıklamalarda bulundu.
"Trabzonspor'un golcüsü Felipe Augusto, Başakşehir beraberliği sonrası yaptığı açıklamada, galibiyet için attığı golden vazgeçebileceğini belirterek maç sonu kendilerini alkışlayan taraftarlara teşekkür etti."
Augusto’dan Duygusal İtiraf: Keşke Golü Atmasaydım da Kazansaydık!
Başakşehir karşısında Trabzonspor’un tek golünü kaydeden Felipe Augusto, maç sonu samimi açıklamalarda bulundu. Galibiyetin son anda kaçmasından dolayı büyük üzüntü duyduğunu belirten Augusto, "Bana şans verseler golü 3 puanla değişirdim" diyerek duygularını paylaştı.
"Golü 3 Puanla Değişirdim"
Maçın 73. dakikasında tribünleri coşturan golü atan ancak uzatmalarda gelen beraberlikle yıkılan Augusto, takım başarısını kişisel başarısının önüne koydu:
-
Fedakarlık: “Kendi adıma gol attığım için mutluyum ama bana bir şans verseler 3 puan ile golü değişirdim. Bunu kesinlikle yapardım. Keşke golü ben atmasaydım ama galibiyeti alsaydık.”
-
Son Dakika Şoku: “Son dakikada kalemizde gördüğümüz gol anı çok üzücü. Taraftarlarımız da çok üzüldü.”
Taraftara Teşekkür: "Bize Güç Verdiler"
Maç sonu tribünlerin takımı alkışlamasına değinen Brezilyalı oyuncu, bu desteğin önemini vurguladı:
Şırnak /Merkez“Saha içerisinde her şeyini veren ve yorulmuş insanlar olarak taraftarlarımızın bizi maç sonu alkışlaması, bu zor anımızda yanımızda olması belki bir sonraki maç için bizim adımıza bir enerji ve güç oluşturuyor.”
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



