Aşıda yaş sınırı 25’e indi
Aşıda yaş sınırı 25’e indi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı randevularında yaş sınırının 25'e indiğini açıkladı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca konuya ilişkin açıklamayı Twitter hesabından yaptı.
Bakan Koca yaptığı açıklamada, "Aşı randevularında yaş sınırı 25’e indi. Randevu alan gençler, aşı olmayı ertelemiş büyükleri varsa konuşup, randevu için yardımcı olsun. İlk randevular yarın. Gençlik salgına karşı harekete geçsin." dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



