Antalya'da orman yangını
Antalya'da orman yangını
Alkın BİRİCİK/ALANYA (Antalya), (DHA)- ANTALYA'nın Alanya ilçesinde yerleşim yerleri yakınında orman yangını çıktı. Ekipler, yangına havadan ve karadan müdahaleye başladı.
Tepe Mahallesi'nde yerleşim yerlerine yakın ormanda saat 15.00 sıralarında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Mahallelinin 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarı sonrası bölgeye Alanya Orman İşletme Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri yönlendirildi. Yangına, havadan ve karadan müdahaleye başlandı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







