google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
09 Şubat 2024 - 16:48 - Güncellenme: 09 Şubat 2024 - 17:30 G: 09 Şubat 2024 - 17:30

Alper Gezeravcı dünyaya döndü

22 gündür uzayda olan Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın da aralarında bulunduğu Axiom-3 ekibi okyanusa iniş yaptı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Alper Gezeravcı dünyaya döndü

22 gündür uzayda olan Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın da aralarında bulunduğu Axiom-3 ekibi okyanusa iniş yaptı.

ABD (İGFA) - Alper Gezeravcı'nın da aralarında bulunduğu Axiom-3 ekibi 48 saat süren yolculuğun ardından dünyaya dönüş yaptı. Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan ayrılmanın ardından tüm uçuş ve iniş sürecinin otomatik pilot aracılığıyla gerçekleştiği yolculuk, hava koşullarının elverişsiz olması sebebi ile üç kez ertelenmişti.

 

19 Ocak'ta başlayan tarihi yolculukta Alper Gezeravcı, Uluslararası Uzay İstasyonu’nda 13 deneye imza attı.

 

Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı ve Axiom-3 ekibinin Dünya'ya dönüşü | Ortak Yayın https://t.co/hsnFf2OY8n

— Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı (@TCSanayi) February 9, 2024

#Alper Gezeravcı #astronot #uzay #dünya

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!