Ali Koç Korona oldu
Ali Koç Korona oldu
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Koronavirüs testi pozitif çıktı.
İSTANBUL (İGFA) - Fenerbahçe Başkakanı Ali Koç'un Koronavrirüs testi pozitif çıktı.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: " Başkanımız Ali Koç’un Covid-19 testi pozitif sonuç vermiştir. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup; izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir. Kamuoyunun bilgisine sunarız."
https://twitter.com/Fenerbahce/status/1477905092808425474
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







