Akçaabat'ta Turizm Haftası etkinliği düzenlendi
Turizm Haftası dolayısıyla Akçaabat'ta etkinlik gerçekleştirildi.
Akçaabat'ta Turizm Haftası etkinliği düzenlendi
Turizm Haftası dolayısıyla Akçaabat'ta etkinlik gerçekleştirildi.
Akçaabat Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde düzenlenen program, folklor gösterileriyle başladı. Öğrenciler tarafından hazırlanan yöresel yiyeceklerin yer aldığı stantların açılmasının ardından davetlilere ikramda bulunuldu.
Okul Müdürü Ahmet Kasap, yaptığı konuşmada, bölgenin geleceğinin turizm olduğuna işaret ederek, şunları söyledi:
"Son yıllarda turizm hareketleri ile birlikte okulumuzun önemi daha da artmaktadır. Okulumuzdan mezun olan her öğrencinin kısa sürede istihdam imkanı mevcuttur. Gençlerimizin milli duygulara sahip, büyük Türkiye'nin işleyen çarklarından biri olduklarını bilen gençler yetiştirdiğimiz için çok mutluyuz."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



