google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
25 Kasım 2024 - 22:22

Adana Demirspor maçı ardından - Muhammed Cham

Takımıma müteşekkirim. Oynama fırsatı bulmak ve 3 gol atmak beni çok mutlu etti.

0 Okunma 0 Paylaşım
Adana Demirspor maçı ardından - Muhammed Cham

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 13. hafta mücadelesine Adana Demirspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı galibiyete taşıyan goller Cham(3) ve Banza'dan (2) geldi.

Trabzonspor'da Muhammed Cham, Adana Demirspor maçı sonrası yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

Takımıma müteşekkirim. Oynama fırsatı bulmak ve 3 gol atmak beni çok mutlu etti.

Uzun süren bir transfer süreci oldu. Geç oldu ve mental olarak ister istemez etkiledi. Takımı ve arkadaşlarınızın olduğu ritme yetişmek için süreye ihtiyacınız olabiliyor. Süreç sonuçlandıktan sonra da taraftarın bana olan sevgisini hissettim. İyi çalıştım ve ritmimi bulmuş oldu.

Banza ile çok yakın arkadaşız. Her zaman birbirimize yardım etmeye çalışıyoruz. Ona gol konusunda yardımcı olabilmek de benim için önemliydi.

Şırnak /Merkez
#trabzonspor #adana demirspor #süper lig #muhammed cham

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!