Adana Demirspor Başkanı Durak, istifa etti
Adana Demirspor Başkanı Durak, istifa etti
ADANA,(DHA)- ADANA Demirspor Başkanı Bedirhan Durak, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, istifa ettiğini duyurdu.
Süper Lig'in 23’inci haftasında RAMS Park'ta Galatasaray karşısında sahadan çekilen Adana Demirspor’un Başkanı Bedirhan Durak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, görevinden istifa ettiğini duyurdu. Durak’ın açıklamasında, “Çok değerli Adana Demirspor taraftarları, Ekim ayından itibaren devraldığım başkanlık görevini layıkıyla yürütmek için gecemi gündüzüme katarak gerek cebimden gerekse zamanımdan gerekse de sağlığımdan fazlasıyla verdim. Sosyal medyada desteklerin yanı sıra yıpratıcı, bezdirici mesajları kulübümün menfaatleri için hep görmezden geldim. Geldiğimiz noktada girdiğimiz girdabın içinden çıkılmaz bir hale geldiğimizi üzülerek görmekteyim. Daha güzel yarınlar için başta kulübüm, ailem sevdiklerim ve sağlığım için bana lütfedilen başkanlı görevinden ayrıldığımı tüm taraftarlarımıza bildiririm. Saygılarımla" ifadelerine yer verildi.(DHA)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



