google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
18 Şubat 2019 - 12:28 - Güncellenme: 13 Ekim 2020 - 17:05 G: 13 Ekim 2020 - 17:05

Abonelik İşlemleri Artık E-Devlet'ten Yapılabilecek

Tüm Vatandaşların işlemlerini dijital ortamdan yapmasını sağlayan e-Devlet, bugün yeni bir hizmeti devreye alıyor. Bugün hayata geçecek uygulama ile vatandaşlar artık elektrik, doğalgaz, su ve telekom aboneliklerini e-Devlet üzerinden de yapabilecek.

0 Okunma 0 Paylaşım
Abonelik İşlemleri Artık E-Devlet'ten Yapılabilecek

Abonelik İşlemleri Artık E-Devlet'ten Yapılabilecek

 

Tüm Vatanlaşların işlemlerini dijital ortamdan yapmasını sağlayan e-Devlet, bugün yeni bir hizmeti devreye alıyor. Bugün hayata geçecek uygulama ile vatandaşlar artık elektrik, doğalgaz, su ve telekom aboneliklerini e-Devlet üzerinden de yapabilecek.

 

 

Bu yeni uygulama, elektrik, su ve doğalgaz abonelikleri için bugün başlıyor. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi’nden yapılan açıklamaya göre yakında diğer aboneliklerin de uygulamaya dahil edilmesi planlanıyor.

 

Proje ile vatandaşların abonelik işlemleri için şubelere gitmesinin önüne geçecek. Sistem, vatandaşların abonelik işlemlerini internet üzerinden iptal etmelerini mümkün kılacak. İşlemleri şubelerden yapmaya devam etmek isteyen vatandaşlar bu şekilde işlem yapmaya devam edebilecek.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!