google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
07 Aralık 2020 - 19:15 - Güncellenme: 07 Aralık 2020 - 19:23 G: 07 Aralık 2020 - 19:23

Abdullah Avcı'nın Sivasspor maçı öncesi yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu

0 Okunma 0 Paylaşım
Abdullah Avcı'nın Sivasspor maçı öncesi yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu

Abdullah Avcı'nın maç öncesi yayıncı kuruluşa açıklamaları şu şekilde:

Her maçı kazanmak son derece değerli. İlk 2 maçtan farklı olarak daha kaliteli bir takımla oynayacağız. Onlar da çıkış yapmak isteyecekler. Djaniny son 2 maç sonradan oyuna girmişti. Tony devamlı oynuyordu. Tony'nin yerine Bilal oynayacak. O da yetenekli bir oyuncu. Önemli olan organizasyonu nasıl oynayacağımız. Her maçı kazanmak son derece değerli. Bir sonraki oyunu daha hızlı kat etmeni sağlıyor. 2 maçtan daha farklı oyuncu kalitesi yüksek bir oyun oynayacağız. her maç zor. Özellikle son 5 haftadaki süreçleri var onların. Çıkış yapmak isteyecekler. Rize hocaya geçmiş olsun diyoruz. İyi gidiyormuş. Raşit Karasu ağabeyimiz ilk A takımdaki takım ağabeyim. Nasip oldu bunla olmak. Benim içni bir şanstı. Allah’tan rahmet diliyorum” dedi.

Şırnak /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!