Abdullah Avcı'dan Ali Koç ve Marek Hamsik açıklaması
Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı Ali Koç a teşekkür etti. Avcı Marek Hamsik'ten iyi haber Milli arada takıma katılacak dedi.
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç'un düzenlediği basın toplantısında, Trabzonspor'un geldiği noktanın tesadüf olmadığı ve saygı duyulması gerektiği yönündeki açıklamasının hatırlatılması üzerine Avcı, "Sayın Ali Koç'a samimi duyguları, söyledikleri için teşekkür ederim. Oyun ve emeğe gösterdiği saygı için teşekkür ediyorum. Bütün samimiyetle, bütün spor adamlarınında bu şekilde yaklaşması arzumuz isteğimiz. Ali Bey'e, duygu, düşünce samimiyet, oyun ve emeğe saygısı için teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu.
Avcı, tedavisi için ülkesine giden Marek Hamsik'ten iyi haberler geldiğini, milli arada takıma katılmasının beklendiğini sözlerine ekledi.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



