Abdullah Avcı: Trabzonspor'un her zaman ilk hedefi şampiyonluktur
Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı, Beşiktaş mağlubiyetinin ardından oyuncularıyla toplantı yaptı.
Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı, Ziraat Türkiye Kupası finalindeki kayıp sonrası takımına seslendi. Tecrübeli hoca, gurur duyduğunu belirttiği oyuncularının mücadelesine teşekkür etti. Avcı, "Bu sezon bizim için çok zorlu geçti. Süper Lig'de geldiğimiz andan itibaren üçüncülük hedefi belirlemiştik. Bu hedefe ulaşmasını bildik. İkinci hedefimiz ise Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanmaktı. Beşiktaş karşısında beklemediğimiz bir yenilgi oldu. Kupayı almak istiyorduk, olmadı. Mücadelenizle gurur duyuyorum" dedi.
Gelecek yıl daha büyük hedeflere oynayacaklarını belirten Avcı, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Trabzonspor'un her zaman ilk hedefi şampiyonluktur. Gelecek sezon bu doğrultuda sıkı şekilde hazırlanacağız. Doğru bir yapılanma ile yola devam edeceğiz. Bu sezon iki hedeften birine ulaşabildik. Bu başarıyı bir adım ileri taşımak istiyoruz. Şampiyonlukla taraftarımızı mutlu etmek istiyoruz. En büyük başarıları yakaladığım Trabzonspor'da devamını getirmek istiyorum. Daha birlikte alacağımız nice kupalar var."
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



