d2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-1760858673153279" crossorigin="anonymous">
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
22 Mayıs 2022 - 19:10

Abdullah Avcı maçın ardından Şampiyonlar ligi hazırlıklarımızı yapıyoruz

Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Başakşehire kaybedilen 3-1 lik maçın ardından konuştu.

0 Okunma 0 Paylaşım
Abdullah Avcı maçın ardından Şampiyonlar ligi hazırlıklarımızı yapıyoruz

Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Başakşehir'e kaybedilen 3-1'lik maçın ardından konuştu.

Abdullah Avcı,

"Trabzonspor camiası adına harika bir sezon. Her şeyin planlamasını yapmış hedefe adım adım iyi oyunlar, saygı görerek, rakipleri yaklaştırmayarak hedefe giden bir takım. Mutlululuğunu şehir yaşıyor. Harika işler yaptık. Şampiyonlar Ligi'nde bu statta topu almıştım müziği dinlemiştim. Tahmini gelebilecek takımlara bakıyoruz. Hazırlıklarımızı yapıyoruz. Bir devre oyuna girmediğimiz rakibin daha konsantre olduğu bir yarı var. Bize göre hiç şık durmayan ilk yarı oldu. İkinci yarıda teknik adam olarak son derece mutlu eden ikinci yarı oldu. 45 ile 61 arası 5 net pozisyon 1'i gol oldu. Sonuna kadar kovaladık. Volkan çok devreye girdi. Güzel bir oyun oldu" dedi.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!