Abdullah Avcı, Kasımpaşa maçı öncesi açıklamalarda bulundu
Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Kasımpaşa maçı öncesi yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
"15. resmi müsabakaya çıkacağız ve hafta sonu devam ediyor. Ön 3 taraf tamamen değişti, stoperlerim ve sağ bek değişti. 11 oyuncunun 7'si değişti. Ben sürecin iyi geçtiğini düşünüyorum. Kazanarak devam etmek istiyoruz. Karşımızda ligin iyi takımlarından biri var.
8 maçın 4'ünü kazanmış bir takım. Kasımpaşa'da oyuncular değişiyor ama iyi oyuncular buluyor.
Biz Monaco'dan geldik, 1 kere taktik idman yapabildik. Rakibe kendi evimizde daha konsantre, daha iştahlı oynamak istiyoruz. 3 tane çözüm noktalarıyla ilgili çalıştık. Sabır bizim için önemli."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!







