Abdullah Avcı, Gaziantep FK maçı öncesi açıklamalarda bulundu
Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Gaziantep FK maçı öncesi açıklamalarda bulundu.
Süper Lig'in 32. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Gaziantep FK ile karşı karşıya geliyor. Zorlu mücadele öncesinde bordo mavili takımın teknik direktörü Abdullah Avcı açıklamalarda bulundu.
“Bu sene deneyimlerimizde var. Sezon başı Trabzonspor ile alakalı “iyi ki Trabzonspor var dedirtebilmek", oyunu içinde kalarak hissettirebilmek. Önümüzde iyi bir rakip ve bir 90 dakika var. Buradan istediğimizi alıp çıkarsak bir 90 dakikamız kalıyor. Teslim olmayan bir takımdık bunu devam ettirmek ve 3 puan ile devam etmek istiyoruz.”
"Karışık duyguları yaşadığımız haftalar. Finale doğru gidiyoruz..."
"Bir 90 dakika daha var. Bu 90 dakika sonucunda buradan istediğimizle çıkarsak, bir 90 dakikamız daha kalıyor."
.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



