Abdullah Avcı Fatih Karagümrük maçı öncesi konuştu
Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı Karagümrük maçı öncesi yaptığı açıklamada Fenerbahçe maçı sonrası, 4. gün, yoğun bir maç trafiği var...........
Süper Lig'in 16. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Fatih Karagümrük'ün konuğu oluyor. Zorlu mücadele öncesinde bordo-mavili ekibin tecrübeli çalıştırıcısı Abdullah Avcı, önemli açıklamalarda bulundu.
Abdullah Avcı'nın açıklamlarından öne çıkanlar:
"Öncelikle bütün futbol ailesine iyi seneler diliyorum. Hak edenin kazandığı bir yıl olsun. Fenerbahçe maçı sonrası, 4. gün, yoğun bir maç trafiği var."
"Değerli bir hocaları var ve oyun oynamaya çalışıyorlar. Belki puan durumunda hak ettikleri yerde değiller. Ama oyun planları olan bir takıma karşı oynayacağız. Senenin son maçını kazanıp bir seri yakalamanın peşindeyiz."
"Şu açıdan bakılmasını rica ediyorum; futbol son 10 senedir, hızla değişen ve dönüşen bir oyuna döndü. Çok detaylar var artık. Santim santim maçı planlıyorsun ve sahada pratik yapıyorsun. Bu bazen olacak, bazen olmayacak."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



