Abdullah Avcı, Abdulkadir Ömür'ün neden oyundan çıktığını açıkladı
Trabzonspor'un Kızılyıldız maçında Abdülkadir Ömür, sedyeyle sahayı terk etti.Nedeni açıklandı.
Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci maçında evinde ağırladığı Kızılyıldız'ı Marek Hamsik ve Trezeguet'in golleriyle 2-1 mağlup etti. Bordo-mavililerde 61. dakikada oyuna giren yıldız futbolcu Abdülkadir Ömür ise 79. dakikada sağlık sorunu yaşayarak doğrudan sedyeyle oyundan alındı.
Mide bulantısı sebebiyle oyundan çıktı
Müsabakanın sonunda yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan bordo-mavili ekibin teknik direktörü Abdullah Avcı, milli futbolcunun sabahtan beri midesinin bulandığını ve bu sebeple oyundan alındığını, ciddi bir şeyin olmadığını söyledi.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Geleceğin İskeletini Kuruyor: İşte Yeni Sezon Stratejisi!



