google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
15 Eylül 2022 - 22:14 - Güncellenme: 15 Eylül 2022 - 22:58 G: 15 Eylül 2022 - 22:58

Abdullah Avcı, Abdulkadir Ömür'ün neden oyundan çıktığını açıkladı

Trabzonspor'un Kızılyıldız maçında Abdülkadir Ömür, sedyeyle sahayı terk etti.Nedeni açıklandı.

0 Okunma 0 Paylaşım
Abdullah Avcı, Abdulkadir Ömür'ün neden oyundan çıktığını açıkladı

Trabzonspor, UEFA Avrupa Ligi H Grubu ikinci maçında evinde ağırladığı Kızılyıldız'ı Marek Hamsik ve Trezeguet'in golleriyle 2-1 mağlup etti. Bordo-mavililerde 61. dakikada oyuna giren yıldız futbolcu Abdülkadir Ömür ise 79. dakikada sağlık sorunu yaşayarak doğrudan sedyeyle oyundan alındı.

Mide bulantısı sebebiyle oyundan çıktı

Müsabakanın sonunda yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan bordo-mavili ekibin teknik direktörü Abdullah Avcı, milli futbolcunun sabahtan beri midesinin bulandığını ve bu sebeple oyundan alındığını, ciddi bir şeyin olmadığını söyledi.

Şırnak /Merkez
#abdulkadir ömür

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!