Abdülkadir Ömür'ün ayrılık süreci kapının önüne koydum
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan Abdülkadir Ömür'ün ayrılık sürecini anlattı, kapının önüne koydum...
"KAPININ ÖNÜNE KOYDUM"
Abdülkadir Ömür'ün ayrılık sürecine değinen Doğan, "Trabzonspor'un alt yapısından yetişen Abdulkadir Ömür ile de böyle bir durum yaşadık. Trabzonspor Kulüp Başkanına 'Ben artık bu formayı giymek istemiyorum' dediği gün ben o formayı üzerinden çıkardım ve kapının önüne koydum" ifadelerini kullandı.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



