Abdülkadir Ömür'den Konferans Ligi açıklaması
UEFA Avrupa Lig H Grubu 6. haftasında Trabzonspor sahasında Ferencvaros karşılaştı. Bordo-mavililer müsabakadan 1-0 galip ayrıldı.
Trabzonspor sahasında konuk ettiği Ferencvaros’u Bakasetas’ın golüyle 1-0 mağlup etti.
Trabzonspor’da karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Abdülkadir Ömür: "Kazandığımız için mutluyuz. Gruptan çıkmak istiyorduk. Bir önceki maçta beraberlik alsak lider olarak çıkabilirdik. Konferans Ligi'nde sonuna kadar gidecek gücümüz var. Performansımızı en yukarıda tutup, finale kadar gitmek istiyoruz. Konferans Ligi'nde sonuna kadar gidecek gücümüz var. Performansımızı en yukarıda tutup, finale kadar gitmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Şırnak /MerkezYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Sırat Köprüsü Diye Anılıyordu! Trabzon'da'da Riskli Asma Köprü İçin Resmi Adım Atıldı



