google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
15 Eylül 2021 - 18:09 - Güncellenme: 15 Eylül 2021 - 17:00 G: 15 Eylül 2021 - 17:00

Abdulkadir Ömür, taraftarlarla bir araya geldi

Abdulkadir Ömür, taraftarlarla bir araya geldi

0 Okunma 0 Paylaşım
Abdulkadir Ömür, taraftarlarla bir araya geldi
Trabzonspor’un yıldız oyuncusu Abdulkadir Ömür, Galatasaray maçında yaşadıklarından sonra bordo-mavili taraftarlarla bir araya gelerek yemek yedi. Ömür’e takım arkadaşı Abdulkadir Parmak da eşlik etti.
Süper Lig’in 4. haftasında Galatasaray’ı ağırlayan Trabzonspor müsabakada 2-0 geriye düşmüştü. Performansıyla taraftarların tepkisini çeken ve bir kişinin sahaya girmesiyle 39. dakikada oyundan alınan Abdulkadir Ömür, yedek kulübesinde göz yaşlarına hakim olamamıştı. Yaşananların ardından bugün bordo-mavili taraftarlar Abdulkadir Ömür’ü ve takım arkadaşı Abdulkadir Parmak’ı Faroz Balıçkı Barınakları’nda ağırladı. Takım menajeri Emrah Tok’un da yer aldığı yemekte Abdulkadir Ömür ve Abdulkadir Parmak taraftarlarla sohbet etti.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!