Abdulah Avcı'dan Antalyaspor maçı sonrası galibiyet açıklaması!
Süper Lig'in 22. haftasında Trabzonspor sahasında Antalyaspor'u 2-0'lık skorla mağlup etmeyi başardı.
Süper Lig'in 22. haftasında Trabzonspor, Antalyaspor'u 2-0'lık skorla mağlup etti. Mücadele sonrası bordo mavililerin teknik direktörü Abdullah Avcı açıklamalarda bulundu.
İŞTE ABDULLAH AVCI'NIN SÖZLERİ
"Son üç deplasmandan alışık olmadığımız sonuçlar aldık, bu bizleri üzdü ve bunları bir an evvel telafi etmek istiyoruz. Bu mağlubiyetler adım adım bizi lig yarışından birazcık uzaklaştırdı."
"Bugün istekli, coşkulu oynayıp kazanarak, bizim için iki tane daha hedef var Türkiye Kupası ve Konferans Ligi. Tekrar burada moral kazanmak ve diğer kulvarlara zihinsel olarak hazırlanmak gerekiyor. Umarım bunun karşılığını alırız."
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Trabzonspor Gururu! Wagner Pina Ve Sidny Lopes Son 32 Turunda



