ABD'nin New Orleans kentinde olağanüstü hal ilan edildi
ABD'nin New Orleans kentinde olağanüstü hal ilan edildi
ABD, (DHA) - ABD'nin New Orleans kentinde olağanüstü hal ilan edildiği bildirildi.
Louisiana Eyalet Valisi Jeff Landry, konuya ilişkin basın toplantısı düzenledi. Landry, New Orleans'ta gerçekleşen saldırının ardından federal, eyalet ve yerel ortakların şehri tekrar güvenli hale getirmesini sağlamak için olağanüstü hal ilan ettiğini duyurdu.
Landry, şehrin güvenliğinin kendisi için büyük önem taşıdığını belirterek, olağanüstü hal ilanı çerçevesinde askeri polisin de devreye sokulduğunu ifade etti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



