google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
16 Haziran 2025 - 09:20 - Güncellenme: 16 Haziran 2025 - 09:21 G: 16 Haziran 2025 - 09:21

ABD Başkanı Trump: Anlaşmanın zamanı geldi

ABD Başkanı Donald Trump, “Anlaşmanın zamanı geldi ve ne olacağını göreceğiz" dedi.

0 Okunma 0 Paylaşım
ABD Başkanı Trump: Anlaşmanın zamanı geldi

 

ABD, (DHA) - ABD Başkanı Donald Trump, “Anlaşmanın zamanı geldi ve ne olacağını göreceğiz" dedi.

 

ABD Başkanı Donald Trump, Kanada’daki G7 Zirvesi için Beyaz Saray’dan ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtladı. Trump, İran ile İsrail arasında tırmanan çatışmalara ilişkin, “Bence artık bir anlaşmanın zamanı geldi ve ne olacağını göreceğiz. Ama bazen işleri kendi aralarında halletmeleri gerekiyor” ifadelerini kullandı.

 

Trump, bir gazetecinin “İran ile anlaşma sağlanması konusunda İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile aynı fikirde misiniz?” sorusuna, “Çok iyi anlaşıyoruz ve sanırım birbirimize karşı büyük saygı duyuyoruz” yanıtını verdi.

 

Trump, başka bir soruya verdiği cevapta, ABD’nin ihtiyaç halinde İsrail'i savunmak için gerekeni yapacağını söyledi.

 

#iran #israil #trump

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!