google.com, pub-6169601410457476, DIRECT,
Taka61Net
Taka61Net
Bilinmiyor
Trabzon · 21°C
Bizi Takip Edin
03 Aralık 2024 - 09:40 - Güncellenme: 03 Aralık 2024 - 09:41 G: 03 Aralık 2024 - 09:41

A Milli Kadın Hentbol Takımı, şampiyonaya veda etti

A Milli Kadın Hentbol Takımı, şampiyonaya veda etti

0 Okunma 0 Paylaşım
A Milli Kadın Hentbol Takımı, şampiyonaya veda etti

İSTANBUL, (DHA) - A Milli Hentbol Takımı, EHF Kadınlar 2024 Avrupa Hentbol Şampiyonası A grubu üçüncü ve son maçında İsveç’e 47-19 mağlup olarak, tarihinde ilk kez katıldığı organizasyona veda etti.

Macaristan'ın Debrecen kentindeki Fonix Arena'da oynanan karşılaşmaya Milliler; Merve, Yasemin, Aslı, Elif Sıla, Nur Ceren ve Emine, Döne Gül ilk 7’si ile başladı.

Maça etkili başlayamayan Ay-yıldızlılar, 10. dakikayı 8-3 geride geçti. İsveç kalan bölümlerde farkı açınca devre 25-12 İsveç üstünlüğüyle tamamlandı. İlk yarıda kaleci Yağmur Bembeyaz, rakibine kale alanı dışında yaptığı müdahale sonrasında kırmızı kartla oyun dışı kaldı.

İkinci yarıda da farkı kapatamayan Milliler, karşılaşmayı 47-19’luk skorla kaybetti.

Bu sonuçla Ay-Yıldızlılar, ilk kez katıldığı Avrupa Hentbol Şampiyonası’na ön turdan veda etti.

A Grubu'nda Macaristan 6 puanla grubu lider, İsveç de 4 puanla 2. sırada tamamlayarak Ana Tur maçlarında mücadele etme hakkı elde etti.

 

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!