A Milli Kadın Basketbol Takımı, Slovakya maçı hazırlıklarına başladı
A Milli Kadın Basketbol Takımı, Slovakya maçı hazırlıklarına başladı
İSTANBUL, (DHA) - FIBA 2025 Kadınlar Avrupa Şampiyonası Elemeleri F Grubu dördüncü maçında yarın deplasmanda Slovakya ile karşılaşacak olan A Milli Basketbol Takımı, bu maçın hazırlıklarına başladı.
Ay-yıldızlılar yarın TSİ 20.00’de oynayacağı Slovakya maçı öncesi Bratislava, GOPASS Arena’da başantrenör Ekrem Memnun yönetiminde yaklaşık 2 saat süren bir çalışma yaptı.
Avrupa Şampiyonası Elemeleri F Grubu'nda 3'te 3 yapan milliler, gruptaki 4'üncü maçında yarın Slovakya ile karşılaşacak.
(FOTOĞRAFLI)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



