61 hastane personeli, gıda zehirlenmesi şüphesiyle acil servise başvurdu (2)
61 hastane personeli, gıda zehirlenmesi şüphesiyle acil servise başvurdu (2)
ZEHİRLENEN KİŞİ SAYISI 61’E YÜKSELDİ
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesinde yaşanan gıda zehirlenmesi olayında tedavi altına alınan kişi sayısı 61’e yükseldi. Bulantı, kusma ve ishal şikayetinde bulunan hastaların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Tedavileri tamamlanan hastalar taburcu edilirken, zehirlenme olayına dün öğle yemeğinde verilen tavuktan kaynaklandığı iddia edildi. Konu ile ilgili inceleme sürdürülüyor.
MELEK FIRAT/ AYDIN, (DHA)-
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



