3 bin liralık telefonu 20 gündür kayıptı, bulununca insanlık ölmemiş dedi
Tekirdağ’da yaklaşık 3 bin lira değerindeki kayıp telefon, 20 gün sonra bulunarak polis tarafından sahibine teslim edildi.
3 bin liralık telefonu 20 gündür kayıptı, bulununca insanlık ölmemiş dedi
Hüseyin Tayyar
TEKİRDAĞ (İHA) - Tekirdağ’da yaklaşık 3 bin lira değerindeki kayıp telefon, 20 gün sonra bulunarak polis tarafından sahibine teslim edildi.
Malkara - Çanakkale Otoyolu yol yapım inşaatında çalışan Trabzonlu işçi Ömer Akyüz, Malkara ilçe merkezinde yaklaşık 3 bin lira değerindeki telefonunu kaybetti. Telefonunu günlerdir bulamayınca ümidini kaybeden Akyüz, hattını iptal ettirdi.
Duyarlı bir vatandaş tarafından polis karakoluna getirilen bir cep telefonunun Akyüz’e ait olduğu belirlendi. Haber verilmesi üzerine karakola giden Ömer Akyüz, 20 gündür kayıp telefonunu polisten teslim aldı.
Umudu kesmiştim
Duyarlı vatandaşa ve polis ekiplerine teşekkür eden Akyüz, “Telefonumu kaybettim diye umudu kesmiştim, meğerse insanlık ölmemiş. Polisimizden Allah razı olsun” diye konuştu.
(HT-MÇ-Y)
09.03.2021 03:09:48 TSI
NNNN
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Efsane Aktör Kadir İnanır Yaşamını Yitirdi
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



