21 takım BAL'dan çekildi!
Bölgesel Amatör Lig (BAL)’de katılım bedelinin arttırılması bir çok takımın ligden çekilmesine neden oldu.
BAL'da katılım bedelinin 75 bin TL'den 500 bin TL'ye çıkarılması, 21 takımın ligden çekilmesine neden oldu.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - Bölgesel Amatör Lig (BAL)’de katılım bedelinin arttırılması bir çok takımın ligden çekilmesine neden oldu.
Geçtiğimiz sezon 75 bin TL olan katılım payı bu sezon 500 Bin TL’ye çıkarılınca ekonomik zorluklar içerisinde olan 21 takım ligden katılım bedelini yatıramayınca ligden çekildi.
LİGDEN ÇEKİLEN TAKIMLAR ŞÖYLE;
Sandıklıspor (Afyonkarahisar) Çubukspor Aş (Ankara) Kuyucakspor (Aydın) Alacagücü (Çorum) Bağbaşı Zeytinköyspor (Denizli) Büyükçekmece Tepecikspor (İstanbul) Taşköprüspor (Kastamonu) Büyükmandıraspor (Kırklareli) Babaeskispor (Kırklareli) 1922 Konyaspor (Konya) Tavşanlı Tepecikspor (Kütahya) Tunçbilek Belediyespor (Kütahya) Rize İl Özel İdarespor (Rize) Güneysuspor (Rize) Kapaklı Sitespor (Tekirdağ) Dersimspor (Tunceli) Mavi Şimşekspor (Zonguldak) Yeşilova Belediyespor (Aksaray) Kazımkarabekirspor (Karaman) Çınarlı Gençlikspor (Kilis) Çilimli Belediyespor (Düzce)
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Trabzonspor'dan Türk Futbol Tarihinin En Büyük Satışı!




Son Haberler
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem



